Ana içeriğe atla

Tanıtım Yazısı Nedir?

Tanıtım makalesı, bugünümüzde bilindiği üzere SEO ( Arama Motoru Optimizasyonu ) çalışmalarında en tesirli backlink yöntemlerinden bir tanesi de tanıtım makalelarıdır. Tanıtım makaleları yardımıyla siteniz arama motorlarında anahtar sözcük bazında üst sıralara çıkabilir. Tanıtım makalelarının tesirleri yalnızca anahtar sözcük bazında sıralamalarda yükselmekle indirgenemez. Öyle ki, tanıtım makaleları üstünden alacağınız backlinkler yardımıyla siteniz teknik olarak çoğu değişik pozitif tesirleşime uğrar. Peki nedir tanıtım makalesının faydaları? Kısaca özetlemek lazım olursa ;

Tanıtım Yazısının Faydaları ;

-Sitenizin Arama motorlarında anahtar sözcükler bazında üst sıralara çıkmasını sağlar,
-Sitenizin Alexa sıralamasının düşmesine tesir eder,
-Sitenizin domain ve sayfa otorite değerini yükseltir,
-Sitenizin trust rank değerini yükseltir,
-Sitenizin moz rank değerini yükseltir,
-Kaliteli ve orjinal backlink yapısı kurmanızı sağlar,
-Tanıtım makalesı yardımıyla aynı vakitte ciddi derecede dijital reklam yaptırmış olursunuz.

Yazımızın buraya kadar olan alanında tanıtım makalesı nedir? ve tanıtım makalesının faydaları nelerdir gibi konular üstünde durarak bu konularda bilgilendirme yaptık. Peki alınan her tanıtım makalesı bahsetmiş olduğumuz konularda sitenize pozitif tesir sağlar mı? Tabii ki hayır! Tıpkı başka SEO teknikleri gibi tanıtım makalesı çalışmalarında da uygulanması ve ilgi edilmesi gereken noktalar bulunmaktadır.

Yazımızın devamında paylaşacağımız bu noktaları doğru ve hatasız bir şekilde programınız halinde tanıtım makalesı çalışmalarında başarılı olabilirsiniz. Aksi taktirde sitenizi sahip olunan konumundan daha iyi bir konuma getirmek isterken sitenize zarar verebilir, sahip olunan konumundan uzaklaştırarak daha kötü bir duruma getirebilir ve hem de sitenizi spama sokarak ceza almasına dahi sebep olabilirsiniz. Bu amaçla alçakta paylaşacağımız teknikleri tanıtım makalesı çalışmalarında mutlaka programınız gerekmektedir.

Tanıtım Yazısı Çalışmaları Nasıl Yapılmalıdır?

Tanıtım makalesı çalışmalarının nasıl uygulanacağı konusu ile ilgili çoğu değişik teknik konu bulunmaktadır. Fakat bu teknik detayların tabii ki en muhimi ve olmazsa olmazı kullanacağınız tanıtım makalesının mutlaka orjinal makalelmış bir makale olması gerekmektedir. Özgünlük haline ek olarak başka teknik detaylar alçaktaki gibidir ;

Dofollow link hali ;

Siteniz amacıyla yayınlanan makalelardan alacağınız backlinklerin dofollow olmasına ilgi etmeniz gerekmektedir. Dofollow linkler sitenizi refere eden backlinkler manasına gelir. Nofollow olarak verdiği linkler ise, bu siteye link veriyoruz fakat SEO manasında teknik olarak desteklemiyoruz manasına gelir.

Yazıların Zaman Kombinasyonu ;

Tanıtım makaleları aniden çok sitede yayınlanacaksa her siteye değişik orjinal tanıtım makalesı kullanılarak makalelar eşit olarak ve vakte bölünerek yayınlanmalıdır. Öyle ki ; organik SEO çalşımaları göz önüne alındığında oluşturulan çalışmaların vakte bölünerek uygulanması son derece önemlidir.

Yazıların Link Kombinasyonu ;

Yazılar içerisinden sitenize verilebilecek bağlantılar ilgili ve doğru bir şekilde verilmelidir. Eskiden yalnızca anahtar sözcükler üstünden verdiği backlinkler bundan sonra değişik linkleme kombinasyonları üstünden verilmektedir. Bu linkleme kombinasyonlarından birkaç tanesiniv alçaktaki gibi örneklendirebiliriz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tanıtım Yazısı Al

Tanıtım makaleları site, marka  ya da ürünleri tanıtmak suretiyle hazırlanan içeriklere verdiği isimdir. Dijital ortamlar amacıyla hazırlanır ve bünyesinde amaç sözcükler bulunur. Sektörle ilgili olarak tespit edilen bu amaç sözcükler arama motorları üstünde sıralanırken üst sıralarda yer alınmak dilenen sözcüklerdir. Hedef sözcüklerin kalınlaştırılması ve linklenmesi çalışmalarıyla arama motoru Google gözünde artı puan almaya çalışan internet sitesi sahipleri sözcüklerinde yükseliş görmek suretiyle bu tarz çalışmalar içerisine girerler. Tanıtım makalelarının namacıyla mühim olmasından bahsedecek olursak; lüzum daha evvelce oluşturulan seo çalışmaları lüzumse bugünümüzde oluşturulan çalışmalarda mühim olan ve son senelerde ehemmiyeti daha da yükselen tanıtım makaleları Google’a tamamıyla natural görüntüsü veriyor. SEO kurallarına ideal olarak makalelan ve belirli sözcük sayılarında olan tanıtım makalesı çalışmaları son senesinin tanınmış seo çalışmaları arasında bulunuyor. Web sitesin