Ana içeriğe atla

Tanıtım Yazısı Al

Tanıtım makaleları site, marka  ya da ürünleri tanıtmak suretiyle hazırlanan içeriklere verdiği isimdir. Dijital ortamlar amacıyla hazırlanır ve bünyesinde amaç sözcükler bulunur. Sektörle ilgili olarak tespit edilen bu amaç sözcükler arama motorları üstünde sıralanırken üst sıralarda yer alınmak dilenen sözcüklerdir. Hedef sözcüklerin kalınlaştırılması ve linklenmesi çalışmalarıyla arama motoru Google gözünde artı puan almaya çalışan internet sitesi sahipleri sözcüklerinde yükseliş görmek suretiyle bu tarz çalışmalar içerisine girerler. Tanıtım makalelarının namacıyla mühim olmasından bahsedecek olursak; lüzum daha evvelce oluşturulan seo çalışmaları lüzumse bugünümüzde oluşturulan çalışmalarda mühim olan ve son senelerde ehemmiyeti daha da yükselen tanıtım makaleları Google’a tamamıyla natural görüntüsü veriyor.
SEO kurallarına ideal olarak makalelan ve belirli sözcük sayılarında olan tanıtım makalesı çalışmaları son senesinin tanınmış seo çalışmaları arasında bulunuyor. Web sitesinin reklamını gerçekleştirmek ve daha geniş ziyaretçi kitlelerine ulaştırmak isteyen internet girişimcileri amacıyla olabildiğince ideal fiyatlarla gerçekleştirilebilecek çalışmalardan bir tanesi bulunduğunun da altını çizmiş olalım.
Arama motorlarında site anahtar sözcüksinde daha güzel bir konumda bulunmak adına gerçekleştirilebilecek olan tanıtım makalesı çalışması son senelerde en sık müracat edilen çalışmalar arasındaki konumunu almıştır. Tanıtım makaleları arama motorları doğrultusunda şu şekilde algılanır. Bir site diğer bir site yönünde bilhassa de tanınmış bir site doğrultusunda öneriliyorsa site kaliteli ve güvenilirdir.
Zaman amacıylade gerçekleştirilecek tanıtım çalışmalarıyla site arama motorları gözünde kıymetli bir hal alarak her anlamda ödüllendirilir. Tabi doğru çalışmalar neticesinde. Sitenin süratli index alması, daha çok hite kavuşması, sıralamalarda derli toplu olarak yükselmesi, alexa değerlerinin düşüş göstermesi, bilinirliğinin ve güvenilirliğinin yükselmesi gibi pek çok anlamda artı değer katacak olan tanıtım makalesı çalışması reklam yapmanın en güzel yöntemlerinden bir tanesidir. Uygun bütçelerle reklam yapabilme imkanı tanıması kuşkusuz tercih edilme namacıylalerinden sadece bir tanesi.
Google’ın tehlikeli ya da zararlı olarak görmediği seo yöntemi bu bağlamda pek çok internet sitesi sahibi doğrultusunda yıllardır kullanılıyor ve kullanılmaya da devam ediyor. Arama motorları üstünde görünürlüğünü çoğaltmak isteyen her internet sitesi sahibinin derli toplu olarak tanıtım makalesı çalışmalarına devam etmesi ve bu çalışmalarında devamlılık sağlaması lüzumlidir. Elbette her seo yönteminde bulunduğu gibi bu yöntemde de naturallıktan uzaklaşıp abartıya kaçan site sahipleri cezalandırılacaklardır. Doğru ve sıhhatli çalışmalarla gerçek anlamda memnun edici neticelerle karşılaşılabilir. Kurumsal seo’da da ehemmiyet arz eden bir çalışma yöntemidir.

Tanıtım Yazısı Nasıl Hazırlanır?

Yazı tamamıyla natural niteliklere sahip olmalı ve her şeyden evvelce orjinal olmalıdır. Yani; makale daha evvelce diğer sitede yayınlanmış kopyala – yapıştır bir makale olmamalı.
Yazı amacıylade ehemmiyet verdiği ve amaç sözcüklere link verilmesi ve makale uzun bir süre sonra kaynak gösterilmesi şeklinde hazırlanabilir. Kelimelere verdiği linkler daha faydalıdır.
Arama motorlarında yükselme amaçlanan sözcükye link verilmelidir.
Linkleme oluşturulan sözcük adedi abartılmamalıdır. Anahtar sözcük olarak tanınan amaç sözcükler 1-2 linkleme ile yapılır.
Link verilirken nofollow değil dofollow etiketi kullanılır.

Tanıtım Yazısı Çalışmaları Hangi Sitelerden Yapılabilir?

Bu noktada iki seçenekten bahsedilebilir. Ücretli tanıtım makalesı ve bedava tanıtım makalesı çalışması.

Ücretsiz Tanıtım Yazısı Yapılacak Siteler:

Sitenin konusuyla ilgili forum ve sitelere gönderilecek tanıtım makalelarını kapsar. Forum ya da siteye üye olunarak makalelara kaynak gösterilerek oluşturulan çalışma sitenin görünürlüğünü artırır.

Ücretli Tanıtım Yazısı Yapılacak Siteler:

Tanıtım makalesında ücretli alternatifi olabildiğince kapsamlı çalışmaları içerebilir. Webmaster forumları üstünde bu hususta resmen yeni sektörler doğmuştur. Hemen her blog sahibi sitesi üstünden tanıtım makalesı satışı yapabilir. Ücretini ödeyerek başarılı platformlardan makale alınabilir.

Tanıtım Yazısı Satın Almak İçin Güncel Adres: https://supericerik.com/tanitim-yazisi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tanıtım Yazısı Nedir?

Tanıtım makalesı, bugünümüzde bilindiği üzere SEO ( Arama Motoru Optimizasyonu ) çalışmalarında en tesirli backlink yöntemlerinden bir tanesi de tanıtım makalelarıdır. Tanıtım makaleları yardımıyla siteniz arama motorlarında anahtar sözcük bazında üst sıralara çıkabilir. Tanıtım makalelarının tesirleri yalnızca anahtar sözcük bazında sıralamalarda yükselmekle indirgenemez. Öyle ki, tanıtım makaleları üstünden alacağınız backlinkler yardımıyla siteniz teknik olarak çoğu değişik pozitif tesirleşime uğrar. Peki nedir tanıtım makalesının faydaları? Kısaca özetlemek lazım olursa ; Tanıtım Yazısının Faydaları ; -Sitenizin Arama motorlarında anahtar sözcükler bazında üst sıralara çıkmasını sağlar, -Sitenizin Alexa sıralamasının düşmesine tesir eder, -Sitenizin domain ve sayfa otorite değerini yükseltir, -Sitenizin trust rank değerini yükseltir, -Sitenizin moz rank değerini yükseltir, -Kaliteli ve orjinal backlink yapısı kurmanızı sağlar, -Tanıtım makalesı yardımıyla aynı vakitte cid